Här har vi alltid öppet och aldrig kö
Ibland är det många som ringer till oss och det kan bli väntetid. Många ärenden kan du själva göra enkelt och smidigt direkt här på sajten, som t.ex. anmäla utebliven tidning, göra en adressändring, köpa eller avsluta en prenumeration.
Gör det själv – snabbt och enkelt, när du vill.
- › Beställa uppehåll i prenumeration (för papperstidningen)
- › Beställa tillfällig adressändring (eftersändning av papperstidningen)
- › Registrera permanent adressändring (vid flytt till ny adress)
- › Anmäla utebliven tidning (reklamation av papperstidning)
- › Glömt lösenord och › Aktivera konto
- › Avsluta Plus
- › Beställa prenumeration (bli kund)
Kontakta kundcenter för personlig hjälp
Välj ärende i menyn och fyll i formuläret här nedanför, så hör vi av oss till dig så snart vi kan.
Vill du hellre prata med någon? › Se våra telefonnummer och öppettider.
Så här kontaktar du oss på Kundcenter
Telefonnummer till kundcenters växel: 010-709 79 00
Digitalsupporten (ditt konto, inloggning, e-tidningen):
Knappval: Tryck 3.
Öppet vardagar kl 6-16, lör- och aftnar kl 6-11, sön- och helgdagar kl 7-12. Nyårsdagen stängt.
Om du inte fått din tidning 0226-864 35
Använd gärna vår självbetjäning)
Öppet vardagar kl 7-14, lördagar 7-11, söndagar kl 8-12. Stängt Juldagen, Annandag jul, Nyårsdagen och Trettondedag jul.
Prenumeration (fakturor, bli prenumerant eller säga upp en prenumeration):
Knappval: Tryck 1.
Annonsering (ändringar, bokning och frågor):
Knappval: Tryck 2.
Vardagar kl 8-16. Stängt alla lör-, sön- och helgdagar.
MittMedias växel: 010-709 70 00
Öppen vardagar kl 8-17. Stängt alla lör-, sön- och helgdagar.
Tipsa din tidning om nyheter:
Skriv i vår tipstjänst på avestatidning.com/tipsa
eller ring och tipsa till 023-936 82
Du kan också skicka sms/mms till 72 023, inled meddelandet med AT