Jag har inte fått min tidning hur anmäler jag det?

Vi är väldigt ledsna att du inte har fått din tidning.

Du kan anmäla att din tidning inte har kommit via vår automatiska självbetjäning som finns på webben för de flesta av våra tidningar i februari 2019.

Gå till din lokala kundservice-sajt för att anmäla utebliven tidning via självservice eller via webbformulär. Klicka här för att anmäla utebliven tidning »»»

Du kan även ringa oss på våra särskilda nummer för utebliven tidning. Du hittar rätt telefonnummer på samma sida som formuläret ovan. I många fall kan du via knappval automatiskt anmäla utebliven tidning via telefontjänsten.

Du känner väl till att du som prenumerant på vår papperstidning har gratis tillgång till e-tidningen (en digital bläddringsbar kopia av papperstidningen). Klicka här för att komma dit »»»

Kompensation
Om du väljer att inte få din tidning utdelad vid nästa utdelningstillfälle så kompenserar vi dig.
Kompensationen sker antingen i tid eller i pengar beroende på hur du betalar din tidning. Har du autogiro kompenserar vi med pengar, det sker genom att din autogirodragning blir ett annat belopp än det normala (du får ett brev som talar om att ditt belopp har ändrats). Betalar du din tidning via faktura sker kompensationen genom att din prenumerationsperiod skjuts framåt en dag.
Läs mer i våra användarvillkor som du hittar här »»».