\n
En del av MittMedia
Meny

Gör det själv – snabbt och enkelt, när du vill

Flera ärenden kan du utföra själv direkt på sajten, till exempel:

Kontakta kundservice för personlig hjälp

Välj ärende i menyn och fyll i formuläret här nedanför, så hör vi av oss till dig så snart vi kan.
Vill du hellre prata med någon? › Se våra telefonnummer och öppettider.

Laddar formulär...

Vill du hellre ringa?

Kundservice: 010-709 79 00

Öppettider: måndag-fredag kl 8-16

Ibland är det många som ringer till oss och det kan bli väntetid. Många ärenden kan du själva göra enkelt och smidigt direkt här på sajten, som t.ex. anmäla utebliven tidning, göra en adressändring, köpa eller avsluta en prenumeration.

Växel: 010-709 70 00

Öppettider: måndag-fredag kl 8-17

Digitalsupport: 010-709 79 00

Knappval: Tryck 1. Prenumeration
—-> Tryck 3. Digitalsupport.

Öppettider: måndag-fredag kl 6-16, lördag 6-11, söndag och röda dagar 7-12

Utebliven tidning: 010-709 80 83

Öppettider: måndag-fredag 7-14, lördag 7-11, söndag 8-12

Eller fyll i anmälan här – när du vill

Tipsa om nyheter:

Skriv i vår tipstjänst på helahalsingland.se/tipsa

Eller ring och tipsa till 0650-355 55

Du kan också skicka sms/mms till 72 023, inled meddelandet med HH

Så fungerar knappvalen i vår växel

När du ringer till kundcenter på 010-709 79 00 så får du ett antal knappval.
Här är knappvalen som du kan välja mellan:

  • Tryck 1. För prenumerationsfrågor
  • Tryck 2. För frågor ang. privatannonser och föreningsnytt
  • Tryck 3. För frågor om utebliven tidning
  • Tryck 4. För att komma till Mittmedias växel