\n
En del av MittMedia
Meny

Har du inte fått din tidning?

Här kan du logga in och enkelt anmäla utebliven papperstidning i vår nya självservice-tjänst

Logga in och anmäl utebliven tidning!

Du får kompensation för utebliven tidning genom att din prenumerationsperiod flyttas fram. Om du betalar med autogiro får du i stället ett avdrag på nästa månadsbetalning.


Kan du inte logga in? Eller har du andra synpunkter? Fyll i så fall i det vanliga formuläret här nedanför.

Vi är ledsna för det. Men här kan du snabbt och enkelt anmäla utebliven papperstidning i vår nya självservice-tjänst:

Anmäl utebliven tidning!

Du får kompensation för utebliven tidning genom att din prenumerationsperiod flyttas fram. Om du betalar med autogiro får du i stället ett avdrag på nästa månadsbetalning.

Om du har mer speciella frågor kan du i stället fylla i formuläret här nedanför.


Vill du hellre ringa?

Ring Utebliven tidning för Östersunds-Posten.
Telefon:
063-660 46 00

Öppettider: måndag-fredag 7-14, lördag 7-11

Tänk på att det kan vara många som ringer samtidigt och att det då kan bli väntetid.

Om vi har allmänna störningar i utdelningen så skriver vi alltid om det här på kundservicesajten, och då behöver du inte anmäla